O organizaci

Novinky
10.06.2017: IROP - finanční podpora z EU

Více ZDE

07.06.2017: Výuka ZŠ končí 30.6.

Výuka v novém školním roce 2017/2018 bude zahájena v pondělí 4.9.2017.

Školní knihovna
mapaskolstvi.cz
  Vyhledávání

Vyhledat text

Výlet na Malé Skále byl s takovou skvělou partou nezapomenutelný, plný pohybu, smíchu, pohody a focení. O tom, jak jsme se měli, si můžete přečíst v krátkých reportech Patrika Chromého, Káji Doležala, Domči Ježkové a Káji Žižkové.

| Autor: Mgr. Jana Kňourková | Vydáno dne 27. 06. 2017 |

Poslední hodiny TV s 8. a 9. třídou jsme pojali netradičně a na kolech vyrazili za vodou do Třebihoště, jelikož se červen nesl v duchu velkých veder. Osvěžení v hasičské nádrži uvítali všichni. Ve vodě jsme se opravdu vyřádili dosyta, pinkali si míčem, lovili ztracené věci a předváděli své skokanské umění. Obě skupiny byly skvělé, ukázněné, prostě nejlepší! :-)

O hlavních prázdninách se, jako vždy, nebude strava automaticky přihlašovat, proto si prosím stravu objednejte sami a včas.

| Autor: Dana Pochylá | Vydáno dne 27. 06. 2017 |

V pátek 16.6. se žáci 8. třídy zúčastnili projektového dopoledne v  laboratořích Střední školy informatiky a služeb ve Dvoře Králové  nad Labem.

| Autor: Ing. Pavlína Minářová | Vydáno dne 26. 06. 2017 |

V červnu se 4. třída vydala na exkurzi do Prahy. Připojili jsme se k 1. třídě, která vyhrála v projektu Zdravé zoubky divadlo v Praze. Vystoupili jsme u divadla Spejbla a Hurvínka a odtamtud jsme se vydali k Pražskému hradu.

| Autor: Mgr. Markéta Žižková | Vydáno dne 25. 06. 2017 |

Jako každý rok, tak i letošní čtvrťáci se vydali na konci května do Dvora Králové n/L, aby se pokusili získat průkaz cyklisty. Svědomitě se na tento den připravovali a jejich snaha se vyplatila.

(Celý článek ... )

Koncem června navštívili žáci čtvrtého, pátého a šestého ročníku 10. ročník vzdělávací akce ,,Hrajeme si i hlavou“, kterou pro žáky pořádá Přírodovědecká fakulta v Hradci Králové.

| Autor: Mgr. Jana Ballová | Vydáno dne 25. 06. 2017 |

Šesťáci se na letošní výlet vydali do Hradce Králové. Navštívili zde Lanový park, který sídlí na Stříbrném rybníce.

(Celý článek ... )

Žáci naší školy byli ve středu 14. 6. 2017 ve sportovní hale Strž na Velké taneční show skupiny Angeles Dance Group.

| Autor: Mgr. Šárka Vejnarová | Vydáno dne 22. 06. 2017 |

Stejně jako v minulých letech jsme se letos zapojili do celorepublikové běžecké akce s názvem T-mobile olympijský běh. Tímto 1 km dlouhým během slavíme Mezinárodní Olympijský den.

| Autor: Mgr. Jana Kňourková | Vydáno dne 21. 06. 2017 |

Předávání cen Sazka Olympijského víceboje se letos uskutečnilo v Praze v České národní bance za přítomnosti několika českých olympioniků, např.: olympijská vítězka ve veslování Mirka Topinková Knapková, mistryně světa ve vodním slalomu Kateřina Kudějová, bonzová olymijská medailistka v trojskoku Šárka Kašpárková, bronzová medailistka z Evropskýc her ve stolním tenise Iveta Vacenovská, dvojnásobný olympijský vítěz v rychlostní kanoistice Martin Doktor i trojnásobný olympionik ve skoku o tyči Štěpán Janáček.

(Celý článek...)

Ke konci školního roku, přesně v první letní den, se chodníček před družinou proměnil v obří plochu na naše malování. Tématem byla "Letní koupačka" a my se na to vrhli bez váhání. Malířskými potřebami byly obyčejné barevné i bílé školní křídy.

| Autor: Eva Karlová, DiS. | Vydáno dne 21. 06. 2017 |

Děti z výtvarného kroužku a další zájemci o výtvarné umění navštívili ve středu 22. 6. Hradec Králové. Hlavním cílem výletu byla nově zrekonstruovaná Galerie moderního umění.

| Autor: Mgr. Kateřina Poživilová | Vydáno dne 21. 06. 2017 |

Pohádka o vychytralé kmotře lišce, která přelstila i kobližka, byla poslední pohádkou školního roku. A jaké poučení z pohádky vyplynulo? Namyšlenost se většinou nevyplácí.

Foto ZDE

| Autor: Markéta Jáklová, DiS. | Vydáno dne 21. 06. 2017 |

Se závěrem školního roku skončil i letošní projekt sportování v mateřské škole. Sportovní školička každoročně připravuje pro děti několik lekcí sportování, které probíhají v tělocvičně základní školy. Nejde o výkon, ale chuť zasportovat si, vyzkoušet si různé druhy sportovního nářadí a náčiní.

| Autor: Markéta Jáklová, DiS. | Vydáno dne 20. 06. 2017 |

Jak ten čas letí. Není to tak dávno, co přišli k zápisu do mateřské školy a už jsou z nich téměř školáci. Pasování na školáky probíhalo v odpoledních hodinách za přítomnosti rodičů.

(Celý článek ... )

Co všechno jste spolu za těch devět zažili? No však si společně trochu zavzpomínejte :-).

Cesta kolem světa ZDE, Průkaz cyklisty ZDE, Malé čarodějnice ZDE, Adršpach ZDE, Malá Skála ZDE, O líné babičce ZDE, výlet v 6. tř. ZDE, lyžák třeba ZDE a ... (Celý článek ... )

| Autor: Mgr. Dana Rejlová | Vydáno dne 19. 06. 2017 |

Blížící se konec školního roku avizují školní výlety. Naše třída se letos, 9. června, vydala na cestu vlakem s jasným cílem. Ocitnout se v ráji. A tak jsme se, jako v pohádce, vypravili za sedmero řek a sedmero hor...Tedy to už trochu přeháním, ale cíl naší cesty měl opravdu poněkud pohádkový název - Sedmihorky.

| Autor: Mgr. Miluše Senetová | Vydáno dne 19. 06. 2017 |

Výborných výsledků dosáhla naše škola při testování výsledků žáků školy Českou školní inspekcí, které proběhlo v květnu.

| Autor: Mgr. Dana Rejlová | Vydáno dne 19. 06. 2017 |

V letošním školním roce jsme se zúčastnili 11 výtvarných soutěží a dvou projektů,  Festival očima generací a Žofie Bavorská. První byl spojen s výstavou našich prací v SVK v Hradci Králové, v rámci druhého jsou práce našich žáků zastoupeny na výstavě v art -kavárně Gloria ve Dvoře Králové n. L., která zde bude až do září.  Celkem jsme získali 13 prvních míst, 6 druhých míst, 9 třetích míst a 4 čestná uznání.

| Autor: Mgr. Kateřina Poživilová | Vydáno dne 18. 06. 2017 |

Do soutěže vyhlášené Střední školou vizuální tvorby v Hradci Králové s názvem Tajuplná zahrada jsme se sice snažili něco namalovat, ale obrázky se mi stále nelíbily, tak jsem se rozhodla, že se nezúčastníme. Ale potom jsme ...

(Celý článek ... )

Po probuzení dne 7. 6. jsme byli všichni vzrušení a plní očekávání, co zažijeme na našem posledním školním výletě.

| Autor: Mgr. Kateřina Poživilová | Vydáno dne 15. 06. 2017 |

A je to tady!  Jedeme do Prahy na Hurvínka :-)! I když do soutěže o nejlepší projekt na téma „Prevence zubního kazu“ dorazilo velké množství projektů, odborná porota 11. května vybrala jako vítězný právě ten náš. A nastal tedy den, na který jsme se všichni těšili.

| Autor: Mgr. Pavlína Hylmarová | Vydáno dne 14. 06. 2017 |

Je pondělí odpoledne 5. června  a my vyrážíme na školní výlet do Malé Skály. Počasí nám (i přes katastrofické scénáře přívalových dešťů a nízkých teplot) zatím přeje, takže se moc těšíme a úspěšně dorážíme do Malé Skály. Míjíme řeku Jizeru, Pantheon, hrad Vranov, v dálce vidíme Suché skály a hrad Frýdštejn.

| Autor: Mgr. Dana Rejlová | Vydáno dne 14. 06. 2017 |

Dne 12.6. 2017 se žáci sedmé, osmé a deváté  třídy  zúčastnili nácviku první pomoci pod vedením studentů  z VOŠZ a SZŠ v Trutnově v rámci projektu "Člověk – tvor neznámý".

| Autor: Ing. Pavlína Minářová | Vydáno dne 14. 06. 2017 |

I letos vyhlásila společnost DM v rámci  preventivního programu „ Veselé zoubky“ soutěž o zájezd na divadelní představení Divadla Spejbla a Hurvínka do Prahy.

| Autor: Mgr. Pavlína Hylmarová | Vydáno dne 12. 06. 2017 |

Ministerstvo školsví ČR schválilo minulý týden rozšíření působnosti Základní umělecké skoly Melodie i pro naši základní školu, tj. detašované pracoviště ZUŠ Melodie při ZŠ Bílá Třemešná bylo schváleno MŠMT.

Na základě zájmu dětí a rodičů a dle příjímacího řízení budou od září 2017 v naší škole otevřeny 3 hlavní obory: hudební, taneční a výtvarný.

Foto z vystoupení LŠU Melodie Hořice ZDE

| Autor: Mgr. Emil Kudrnovský, Ph.D. | Vydáno dne 11. 06. 2017 |

V úterý 6.června 2017 naši školu navštívila Systema Trutnov, z. s., která žákům ze 6., 7., 8. a 9. třídy přišla pohovořit, jaké nástrahy okolo nás mohou číhat, a také jak při nich postupovat a jak se bránit.

| Autor: Kristýna Bielicová, DiS. | Vydáno dne 09. 06. 2017 |

Děti z mateřské školy vyrazily autobusem na výlet do Ratibořic. Jako první jsme šli do mlýna, kde nás přivítal mlynář s panímámou mlynářkou s jejich zpěvy a říkadly.  Po prohlídce celého areálu jsme se už trochu uťapkaný vrátili zpět k zámku. Na zámku nás čekalo milé přivítání s paní kněžnou a její schovankou. Věříme, že se výlet líbil nejenom nám dospělým, ale i dětem.

Foto ZDE

| Autor: Markéta Jáklová, DiS. | Vydáno dne 09. 06. 2017 |

V hodinách estetické výchovy v 9. třídě jsme nedávno realizovali projekt týkající se gotiky v Čechách a především královny Žofie Bavorské, která dostala od svého manžela, Václava IV., věnem město Dvůr nad Labem, od těch dob zvané Dvůr Králové nad Labem.

| Autor: Mgr. Kateřina Poživilová | Vydáno dne 06. 06. 2017 |
index | 1-30 | následující | Celkem 72 článků

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.